طراحی وب به چه معناست؟ - قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

ارائه فیلم رایگان هر جلسه و تکرار دوره رایگان فقط برای کلاس های حضوریمون هست و اگر میخواید از این امکانات بهره مند بشید میتونید شهریه کلاس حضوری رو پرداخت کنید اما به صورت آنلاین شرکت کنید

میخواستم بپرسم بسته آموزشی که ذکر کردین شامل چه چیز هایی هست ؟ و بعد از اتمام دوره ما میتونیم مدرک آموزشگاهی رو بگیریم و مشغول به کار بشیم ؟

راهنمای جدول: × اعتبار دارد × اعتبار ندارد × سلیقه ای عمل می شود

امتیاز دهید       لطفا نام خود را وارد کنید

در غیر این صورت برای مهاجرت باید مدرک سازمان فنی حرفه ای بگیرید.

مدرک آموزشگاهی که مدنظرتون هست رو نمیدونیم. ولی مدرک سازمان فنی حرفه ای بین المللی هست و حتی برای مهاجرت هم ارزش ترجمه داره

تفاوتی بین سرفصل های تدریس شده در دوره نیست اما مدرک آموزشگاهی داخل کشور معتبر هست و مدرک سازمان اعتبار بین المللی داره

اکثر کسانی که میخواهند مهاجرت کنند برای دریافت این مدرک اقدام میکنند

* ثبت نام در آموزشگاه عصرنخبگان به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

برای قدم برداشتن در این مسیر لازم است تا این مسیر شغلی را به خوبی بشناسید، مزایا و معایب و حتی چالش های آن را بشناسید سپس در این مسیر قدم بردارید.

اگر دارید دوره های مارو شرکت میکنید و سوال درسی دارید برای عضویت در گروه های پشتیبانی درخواست بدید: کلیک کنید

حتما برید و یک جلسه رایگان کلاس هاشون رو ببینید تا از نحوه آموزششون متوجه بشید

هزینه اش فرق میکنه یا مدرک فنی و حرفه ای براش صادر میشه؟

اگر مدرک موردنظرتون رو پیدا نکردید میتونید از پرتال فنی حرفه ای آموزشگاه هایی رو جستجو کنید که رشته شمارو داشته باشن
شما می توانید با انتخاب یک دوره مهارتی مناسب با نیاز بازار کار و یا براساس علایق شخصی در هر یک از آموزشگاه های فنی حرفه ای استان تهران که بخواهید ثبت نام کنید و پس از اتمام دوره آموزشی خود توسط آن واحد آموزشی جهت شرکت در آزمون های سازمان معرفی شوید.

برای بعضی مدارک میتونید بسته آموزشی دریافت کنید و آموزش ببینید. توی این لینک هم میتونید بسته های آموزشی عصرنخبگان رو جداگانه ببینید:

ببخشید برای گرفتن همین مدرک وردپرس پیش نیازی توضیحات بیشتر هست (دیپلم ، یا هر مدرک دیگری

به شما متقاضی شرکت در کلاس کامپیوتر پیشنهاد می کنیم حتما قبل از ثبت نام، از مجوز فنی و حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر مطمئن شده و حداقل یک جلسه رایگان در کلاسهای آموزش کامپیوتر آن واحد آموزشی حضور داشته باشید تا با موارد مهمی اعم از منبع نحوه تدریس مربیان، امکانات آموزش، سرفصلهای آموزشی، درصد رضایت کارآموزان دوره های قبل و … آشنا شوید.

برای مدرک سازمان فنی حرفه ای فقط میتونیم تهران معرفیتون ادامه مطلب کنیم که دو مرحله آزمون حضوری داره

خیر …مدرک فنی حرفه ای برای هر درس بصورت جداگانه صادر میشود

عصرنخبگان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.

من تهران زندگی نمیکنم اما میخواستم پکیج اموزشی رو سفارش بدم. بعد از اتمام دوره چطور میتونم در ازمون برای مدرک بین المللی فنی حرفه ای شرکت کنم؟ برای ازمون حتما باید بیام تهران یا اینکه توی شهر خودمون هم میتونم در ازمون شرکت کنم و مدرک رو بگیرم؟

روز مادر و به استاد عزیزم خانم فاطمه یگانه پیشاپیک تبریک میگم(متین شافعی)

امتحانتون عملی هست که برنامه anydesk رو روی لپتاپ نصب میکنید و کدی که بهتون میده رو به ما میدید تا وصل شیم، با واتساپ هم تماس تصویری گرفته میشه

اگر دارید دوره های مارو شرکت میکنید و سوال درسی دارید برای عضویت در گروه های پشتیبانی درخواست بدید: کلیک کنید

دوره های آموزشگاه به صورت حضوری مشه اما برای دریافت مدرک داخلی آموزشگاه میتونید غیرحضوری اقدام کنید

دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران علاوه بر محبوبیت در داخل کشور دارای شهرت جهانی می باشد و حجم مبادلات مالی آن در سایت های معتبر همواره منتشر می شود،این شرکت و محبوبیت بالای آن در میان کاربران  توجه نشریات خارجی را به این سایت ایرانی جلب کرده است.

شما باید قبل از ثبت نام در هر آموزشگاهی ابتدا از صحت مجوز رسمی آن اینجا واحد آموزشی مطلع شوید که این کار فوق العاده راحتیه! فقط کافیه رو سایت اداره کل فنی و حرفه ای استان کلیک کنید و آموزشگاه مورد نظر رو جستجو کنید.

Report this wiki page